wtorek, 11 lutego 2014

Moja przyjaciółka Beata :*

fakty o tym ciołku :*

* Beata <3
* Łączyńska
* 14 lat rocznikowo :)
* kochana <3
* świruska <3
* down <3
* kocham ją :*
* ma dwie siostry i brata ;)
* mieszka w Smolanach :)
* 12 km ode mnie :D
* przyjaźnimy sie od 2 klasy?
* znamy sie jak  " łyse konie" <3
*  ślicznaaa *,*
* mam wiele z nią wspomnień <3
* najlepsze obcinanie włosów w zerówce :D
* nie dawno to powtórzyłyśmy na jej grzywce :D XD
* waży 44 grubas ! :D
* odchudza sie , chyba xd
* zielone oczy ma ^_^
* kocha Justinka <3
* Belieber jak jaa :))
*  dobra w piłkę nożną ^_^
* szaaloona xd
* spędziłyśmy razem sylwka 2013 ! <3

* zboczona dziewczyna XD
* ma 575637 psów :D
* niska ;p
* lamuus <3
* Ib tak jak ja :)
* my se nie rozłączki ;p
* na LOTOSA! XD
* miała 562526252 chłopaków :D
* każdy ją chce xD
* "dojrzewa" ale to tak bardzo wooolno XD
* moja i tylko moja :)
* urodzinki w sierpniu ^^
* wolna , brać sie!! <3
* mówimy sobie o wszystkim,chyba xD
* ufam jej i ona mi też <3
* mamy swoje tajemnice <3
* uczymy sie prawie na tym samym poziomie :)
* kooocham ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz